9.rész

*Aurora szemszöge

Suli után visszamentem a szobánkba, de Maalait sehol se találtam. A cuccai és a bőröndje se volt a helyén.
Szóltam Amandának, hogy segítsen megkeresni. Nem volt sehol. Már csak egy meloldás jutott az eszembe, az igazgató. Elindultunk az irodája felé és bekopogtam.


(ehhez hasonlót képzeljetek el)

-Tessék.-szólt az igazgató.
-Jó napot.
-Mijáratban?-kérdezte.
-Maalairól van szó. Mikor visszamentem a szálláshelyünkre, nem volt ott és a cuccai sincsenek ott.
-Mikor láttad utoljára?
-Mikor Jack-el együtt kiküldték.-és ekkor pittyogott egyet a telefonom. Üzenetem érkezett.

-"Ne aggódj miattam, visszamegyek Indiába, ott legalább nem fog senki egy elkényeztetett, beképzelt csitrinek tartani"-olvastam fel.
-Jack!-kiáltott fel az igazgató.
-Mi?-kérdeztem értetlenül.
-Biztos hallotta azt, amit Jack mondott róla és ez megbántotta őt.
-Az a szemét.-kezdtem ideges lenni.
-Nyugodj meg, a testvéred visszakerül hamarosan ide.- de megkérnélek addig is fáradjatok ki az irodámból, intézkedni szeretnék.
-Rendben. És köszönjük.

*Maalai szemszöge

17:59-kor csörgött az időzítő és a bőröndjeimet felkapva indultam ki a suliból. Szerencsére senki nem vett észre. Hívtam egy taxit, ami kivitt a repülőtérre. Még várnom kellett úgy olyan fél órát, mikor bemondták a járatomat.

*Mr. Richard Blue (az igazgató)

-Rose, hívd ide a fiamat azonnal, beszélni akarok vele.
-Igenis uram.

*5 perccel később

-Na mivan fater, mit akarsz?
-Te miattad, most a hercegnő elszökött.
-Mi? Mér a én hibám?
-Mert hallotta mikor elhordtad mindennek.
-Nem is gondoltam, hogy ilyen belevaló.
-Neked csak ilyeneken jár a eszed?
-Jóvan má.
-Menny el a reptérre és hozd vissza őt.
-Mér én?
-Mer te miattad ment el,te tökfilkó.
-Jóvan.
-És még valami. Viselkedj rendesen, ne hozz rám szégyent. És legyél kedvesebb vele. Még van olyan kb. fél órád, hogy visszahozd. Ha nem lesz itt, akkor elintézem, hogy 2 hetet a nagyanyádnál legyél és neked kelljen neki mindenbe segítened. Meg a lábmasszázsába is.
-Fuj, inkább megyek. Semmi kedvem sincs az öreglánnyal eltölteni 2 hetet.-és kilépett az irodából.

Tudtam, hogy ez beválik. Csak az apja ne szerezzen tudomást erről a szökésféléről.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. rész

1.rész- Gabe a palotában

7.rész