10.rész

*Jack szemszöge

Ezt nem hiszem el. Elment a kis hercegnő és nekem kell utánamennem. Ha nem hozom vissza akkor  a nagyanyámnál kell lennem és hallgathatom a legújabb sorozatáról a beszámolókat. Inkább visszahozom.

Magamhoz kaptam egy dzsekit elindultam egy taxit keríteni.

*Maalai szemszöge

 A repülőteren ülök és várom, hogy megszólaljon a bemondó, hogy indul a gép Indiába.
Tényleg jó ötlet visszamennem? Most Aurorával mi lehet?

Már csak 20 perc és indul a gépem. Elmenjek vagy ne? Hogy lenne nekem jobb?

-"Megkérjük az Indiába tartó utasainkat, hogy kezdjék meg a beszállást"

Már kezdtem felállni a székből és elindulni, de vlaki visszarántott. Megfordultam és szemszől szembe találtam magam Jackel.

-Te mit keresel itt?-kérdeztem.
-Érted jöttem.
-Mér?
-Apám elküld a nagyanyámoz 2 hétre, ha nem viszlek vissza.
-És mivan ha én nem akarok visszamenni?
-Ha nemjössz, akkor visszaviszlek és nem fogsz tudni ellenkezni.
-Nem megyek vissza veled. Jobb lesz mindenkinek egy beképzelt, hisztis csitri nélkül.-tovább akartam menni, de elkapott és a vállára rakott.
-Engedj el.
-Nem.
-Hogy mi van? Nekem mindjárt indul a gépem.
-Nem mész sehova. Max vissza velem a gimibe.
-Mér vagy ilyen szemét?
-Mindennek oka van.
-És annak mi az oka, hogy utálsz engem?
-Semmi közöd hozzá.-megfogta a csomagjaimat és kiindult velem a repülőtérről. Berángatott egy taxiba és lediktálta a sofőrnek a suli címét.

*Aurora szemszöge

Jaj, remélem nincs semmi baja Maalainak. Hogy jutott ilyen az eszébe?  Az ágyamon feküdtem és vártam míg történik valami.






Megjegyzések

  1. Szia! Imádom *.* Remélem folytatod :) Nagyon ötletes ♥, hogy nem a szokásos maszlag :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia :) köszönöm, hogy írtál
      már elkezdtem írni

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. rész

1.rész- Gabe a palotában

7.rész