12.rész

Sziasztok. Sajnálom a sok kimaradást. :( Köszönöm a 1335 oldalmegjelenítést ☺ és szavazzatok. 

*Maalai szemszöge

Másnap 6:20-kor csörgött az ébresztő. Felkeltettem Auróráékat, elkészülődtünk és indultunk le reggelizni az ebédlőbe.
Beálltunk a sorba és reggelit választottunk.

A reggelim:

Helyet foglaltunk az egyik asztalnál és csendben nekiláttunk a reggelinek. Alig 5 perc elteltével megjelent Jack néhány haverjával és a mi asztalunk felé tartottak.

-Na mivan hercegnőcske? Fogyókúrát tartasz?
-Közöd?
-Van. Nem akarom, hogy elhízzon ő felséges hercegnője.- elhagyta az asztalunkat és egy jót röhögtek az előbbin a barátjaival.

-Ez mi volt?
-Ne törődj vele. Jack egy bunkó alak, nem érdemes vele foglalkozni.
-Hjaj, és nekem meg minden nap vele kell ülnöm egy padban.
-Valahogy majd átvészeled.
-Jah.
-Van kedvetek ma moziba jönni?-kérdezte Amanda.
-Igen. Mire mennénk?
-Van egy romantikus film és egy horror. Melyik legyen?
-Nekem mindegy. -szólaltam meg.- Szerinted Aurora?
-Menjünk a romantikusra, azokat a filmeket igen szeretem. A horror túl ijesztő.
-Akkor az első. És mikor lenne?
-Fél 7-kor.
-De másnap nincs suli?
-De van, annyira későn nem lesz vége a filmnek.
-Akkor jó. Benne vagyunk.-tovább folytattuk a reggelizést, utána visszamentünk a szobánkba. Belepakoltam a táskámba, megvártam a lányokat és mentünk le az osztályba. A tanár még nem volt bent, leültem a helyemre és előhúztam a táskámból egy könyvet. Csendben elkezdtem olvasni és a külvilágot próbáltam kizárni. 

Nagyon belemerültem a könyvbe, észre se vettem, hogy Jack leült mellém. Kivette a kezemből a könyvet és elkezdte nézegetni. 

-Add vissza.
-És ha nem? Akkor mi lesz?-tornyosult felém. Nah, ez egy félreérthető helyzet volt. Mikor épp nem figyelt, kivettem a kezéből a könyvemet és gyorsan a táskámba raktam.

Szerencsére pont jókor csengettek be, bejött az ofő és elkezdte a mondanivalóját.

-A legtöbben a párizsi kirándulás mellett döntöttetek, szóval áprilisban oda megyünk. Másodszor, néhány fiúra panasz érkezett. Neveket nem mondok, tudják ők, hogy róluk van szó, kérlek titeket, hogy toleráljátok magatokat. És legutoljára, ma 6.órán lesz a zenei nevelés, aki a jazz zenekarba jelentkezett az kérem álljon fel, hogy tudtam összeírni, pontosan hány tanulóra számíthat a tanárnő. És akik másra jelentkeztek, azokat is fel fogom írni egy külön lapra.

Az ofő sorban mondta a stílusokat és sorban felírt minket. Mikor a rock zenekart mondta, akkor csak az osztályból én és JACK ált fel.

-Na mi van cicus? Te egy rock zenekarban? Nem sokáig fogod bírni.
-Mert te már azt tudod.
-Igen, válassz inkább mást, nem neked való a rock.
-Hagyj békén. Élvezed, hogy engem cseszegetsz?
-Igen, hercegnő.
-Arrgh.
-Csak nem előjött a dínó éned?
-Idegesítő vagy. Ne szólj hozzám az óra további részében.
-Oké.
-Jó.
-Jó. Enyém az utolsó szó, csak tudd.-jobbnak láttam, ha már az óra folyamán nem szólok hozzá.

Végre kicsengettek az óráról, Auróra és Amanda, elmentek a büfébe, én pedig bent maradtam az osztályban. Elővettem a matek felszerelésemet és a könyvemet és tovább folytattam az olvasást. 

Jack szerencsére nem sokáig ült mellettem a padban, mert egy szőke hajú, tipikus plázacica lány kihívta az osztályból. Már csak  10 perc volt hátra becsengetésig, visszajött Auróra és Amanda, mindketten letettek valamit a padomra és a helyükre mentek. Elraktam a könyvemet, és megnéztem mit hoztak nekem.

Auróra hozott nekem egy kólát és egy kakaós csigát és Amanda egy kindert ejszeletet hozott  nekem. 
Megköszöntem nekik és elkezdtem elfogyasztani annak egy részét. A maradék kaját beraktam a padomba és vártam , hogy a tanár belépjen.

Nem is kellett sokat várnom, mert a tanár épp csengetéskor belépett a terembe, becsapva maga után az ajtót, lerakta az asztalra a papír kötegeket és elkezdtünk ismételni, a holnap utáni matek felmérőre. 

Jack nem jött vissza órára, ezért a tanár beírta őt hiányzónak. 

3. órára se ért vissza, ami történelem volt. Vajon hova tűnt el? Az óra első 10 perce még elviselhető volt, de már kezdett unalmas lenni. Előhalásztam a táskámból az mp3 lejátszómat és a könyvemet, mikor a tanár nem figyelt akkor beraktam a fülhallgatómat a fülembe, a töri könyvemet megdöntve az ölembe raktam a könyvemet és elkezdtem olvasni. 

A zene hangosan dübörgött a fülemben, és a könyvben is elmerültem, így természetesen nem tűnt fel, hogy a tanár úrnak sétálni támadt kedve. Meglepetten kaptam fel e fejemet, mikor valaki megérintette a vállam.

- Miss Maalai, ezt a neveletlenséget! Mindent beleadok az előadásba, erre maga még csak arra sem méltat, hogy figyeljen! Szégyellje magát! Kérem, távozzon az órámról és látogassa meg az igazgató urat, biztos örülni fog magának!


Gyorsan összekapkodtam a cuccaimat és míg kifáradtam a teremből a többiek halk kuncogásban törtek ki. A néma folyosók visszhangozták a lépteimet, a szívem a mellkasomban lüktetett. Mi lesz, ha az igazgató felhívja apámat? Nekem végem, ahogy a lehetőségnek is, hogy itt tanulhassak!
Épp voltak bent nála. Úgy tűnik, nem csak én voltam szabályszegő kedvemben. Az ajtó nemsokára kivágódott és egy dühös Jack lépett ki rajta. Már csak ez hiányzott!

- Mi az, hercegnőcske? Mi rosszat tettél? Talán rosszul festetted ki a körmöd és ezért az igazgatóiba küldtek?- röhögött Jack saját poénján.
- Sokáig hallgatnám ezt a sok bölcsességet, de most mennem kell!- ezzel beléptem az irodába és beléptem az igazgatóiba. Nem leplezte meglepődését.

- Maalai hercegnő?
- Igen.
- Hogy kerül maga ide?
- Hedwig tanár úr magához küldött.
- Mégis miért?
- Nem figyeltem az óráján. Zenét hallgattam és nem a történelem könyvembe bújtam.
- Értem.
- Milyen büntetést kapok?
- Holnap és csütörtökön 4-ig elzárás.
- Rendben.
- És Maalai, szeretném, ha ez nem ismétlődne meg.
- Természetesen. Lehetne esetleg egy kérésem? Kérem, ne szóljon apukámnak.
- Ne féljen, köztünk marad.
- Köszönöm.
- Most pedig menj vissza órára.
- A tanár úr kiküldött...
- Értem. Addig is segíts a titkárnőnek. Van egy pár doboz, amit le kéne vinni a raktárba.
- Szívesen, és köszönöm. Viszlát!
- Viszlát!- köszönt el az igazgató is.

Odaléptem a titkárnői asztalhoz, aki nem volt sehol. Most mit csináljak? Végül is úgy döntöttem, hogy megvárom, nem akarok még több bajba kerülni. Jól is tettem, mert alig 5 perc múlva megjelent. Jack-kel.

- Hát te Maalai?- kérdezte kedvesen.
- Segítenem kell magának dobozokat hurcolni.
- Persze, drágám! Kérlek, hozd ezt utánam!- nyomott a kezembe egy dobozt. Majd egy másikra mutatott.- Jack, te pedig hoz ezt!
- Parancsára!- gúnyolódott.

A titkárnő sóhajtott, majd ő is megragadott egy dobozt és némán követtük őt.

Megjegyzések

  1. Szia cserében benne lennél? http://adelstorie.blogspot.hu/
    Kérlek majd nálam válaszolj!;)
    Mellesleg nagyon érdekesnek tűnik a történeted,nem olvastam még hasonlót!:) További sok sikert!
    Puszi:Adel

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. rész

1.rész- Gabe a palotában

7.rész