13.rész

Eléggé nehéz volt a doboz, amit a titkárnő a kezembe adott, párszor majdnem leejtettem. Jack nem bírta ki, hogy ne szóljon be valamit.

-Mit szerencsétlenkedsz azzal a dobozzal?
-Nehéz.
-Add ide.- kivette a kezemből és rárakta arra a dobozra amit vitt.
-Kössz.

Áthaladtunk két folyosón és megálltunk egy raktár előtt.

-Oda be rakjátok a dobozokat és mehettek vissza órára. -mutatott a titkárnő az ajtóra. Belettek rakva a dobozok és elindultunk az osztály felé. Szembejött velünk egy tipikus barbi baba kinézetű lány és elindult Jack felé.

-Jackie, nincs kedved egy kicsit kettesbe lenni vele? Rég voltunk együtt. Gyeree.-kezdett el sípákolni a lány.
-Várj egy kicsit Nina. -és ezzel hozzám fordult.- Ha köpni fogsz apának, akkor ígérem, hogy megfogom keseríteni a gimis éveidet. Értetted?
-I- igen.
-Most pedig menny szépen az osztályba.
-O-oké.


Bekopogtam az osztályba, az ajtó túlsó oldaláról a tanár egy "szabadont" kiáltott és bementem. Felmutattam neki a büntetéses lapot és leültem a helyemre. Már csak 15 perc volt csengetésig. Az óra további részében a helyemen csendben figyeltem a tanárt. Szünetben sokan érdeklődtek arról, hogy mi volt. 

Miután elmeséltem sokak szemében a csalódás szikráját véltem felfedezni. Nem tudom, hogy mire vártak. Talán lézer harcra? A Jackes részt természetesen kihagytam, már így is felkerültem a radarjára és nem szándékozok még jobban megerősíteni ezt a jelet. A következő órám biológia volt. Genetika. Nem a kedvenc részem.


A következő órám matek lett volna, ami elmaradt. Valaki megnyomta a tűzriasztót, így mindenkit gyorsan kitessékeltek az épületből, majd meg kellett várnunk a tűzoltókat, míg átvizsgálják az épületet. Egy részem azért örült, hogy elmaradt az óra, de azért bosszankodtam is, mert nem nehéz kitalálni, hogy ki lehetett. Szerintem az igazgató is pontosan tudja, de azért mégis vizsgálatot indított. Biztos csak hivatalos okokból. Ebédszünetben rekord-sebességgel ettem meg a szendvicsem, hogy még tudjak tanulni angol irodalom előtt. A pletykák szerint a tanár nő imádja a röpdogákat és feleléseket.
Bementem a terembe, ami nem volt üres. Jack volt ott.

- Remélem nem köptél!
- Nem szokásom! Ám szia! Tudok illik ám köszönni is. - Ajánlom is, hogy tartsd a szád.

Már épp indult volna ki a teremből, mikor utána szóltam.


- Ám csak úgy megjegyzem, nem volt épp a legokosabb húzás a tűzriasztó beindítása. Ezért már 2 nap felfüggesztés jár!
 - Nagyon eszesnek hiszed magad mi? Ám elárulom, nem én voltam
. - Persze! - Látszik, hogy nem ismersz. 

Még épp megmondtam volna neki a magamét, mikor kiment és erősen bevágta az ajtót. Idegbeteg. Indulatkezelésre kéne járnia, az egyszer biztos! Az irodalmi felelések elmaradt. Az órai tananyag nem tudott megfogni, folyton a beszélgetésen kattogott az agyam. Tényleg nem ő volt? De ez rá vall. Vagy ez már neki túl kis dolog, azért mondta? Ez már túl sok! Megfájdult a fejem, így szünetben lementem a nővérhez, aki felküldött a szobámba, hogy pihenjek le a többi órára. Jack csak erre jó. Hogy fejfájást okozzon nekem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. rész

7.rész