5.rész

2 hét telt el a megállapodásunk óta, Aurora megbékélt a helyzettel, de végül beleegyezett. Most kezdtünk el pakolni Kumillával. Másnap apa elintézte a repülőutat Amerikába, holnap pedig repülünk. Apának csak az az egy kikötése volt, hogy 1 testőr velünk jöhessen. Ebbe beleegyeztünk, nem lenne jó az első nap eltévedni.


A bőröndöket már ma levittük a hallba és még megbeszéltünk pár dolgot.


Másnap reggel nagyon izgatottan keltem, hamarosan üdv Amerika.Szinte kiugrottam az ágyból és elkezdtem készülődni. Végre nem kell ezekben a maskarákban járnom. Lettek új ruháim is, azokat pakoltuk el.

Felvettem a mai napra kikészített ruhát, ami így nézett ki: 

Lesiettem az étkezőbe, ahol már a többiek gyülekeztek. Megreggeliztünk, apánk odaadta a szükséges papírokat, amiket elpakoltunk a kistáskánkba. Hosszas búcsúzkodás után elköszöntünk utoljára a többiektől és elindultunk a repülőtér felé. Elbúcsúztunk apától és felszálltunk a gépre. Ablak melletti helyet kaptunk, kicsit tartottunk a repüléstől, mert most repülünk először. 

A felszállás nem volt annyira vészes, később már az egész repülés jó volt. Az út hosszú volt, be is aludtam.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. rész

1.rész- Gabe a palotában

7.rész