6.rész

A légiutaskisérő hangjára ébredtem fel, ahogy bemondta, hogy megérkeztünk New Yorkba. 

a repülőtér

Végigaludhattam az egész utat, Aurora elkezdett bökdösni, hogy igyekezzek, mert a többi utas is leakar szállni. Gyorsan kezembe kaptam a kis táskámat és elindultunk a repülőtér csarnoka felé (én, Aurora és Joe-a testőr).  Előkerítettük a csomagjainkat és elindultunk taxit fogni. Épp találtunk egy üreset, bekapoltunk és bediktáltuk a címet. A taxis lassan elindult, közben pedig az ablakbból nézelődni kezdtünk.


Wow, nem semmi a kilátás.  Minden olyan más, de egyben nagyon jól néz ki. A taxi megált egy épület előtt, biztos ez lehet a gimi. Kifizettük a taxist és  csomagjainkal a kezünkben elindultunk a bejárat felé.



Megkerestük a portát és leadtuk a szükséges papirokat. A portástól kaptunk 2 kulcsot és megmutatta, hogy merre találjuk a szállásunkat. Joe segített vinni a táskáinkat, közben a portás mutatta, hogy mit hol találunk. Mikor a 241-es szobához értünk, elköszöntünk a portástól és bementünk a szobába.  
3 ágy volt ott, biztos lesz egy szoba társunk is. Elfoglaltunk 2 ágyat és kezdtünk bepakolni a szekrénybe.

-Joe, most már elmehetsz, nem lesz semmi baj. 
-De...
-Semmi,de. Viszlát.-és kituszkoltam az ajtón. Apa elintézte, hogy Joenak itt legyen munkája és ha szükségünk van valamire, akkor szóljunk neki. 

Nagyban rakodtunk, mikor az ajtóban megjelent egy barna hajú lány.

-Sziasztok, Amanda vagyok.-köszönt vidáman.
-Szia, én Maalai vagyok, ő pedig a testvérem Aurora.-mondtam. 
-Hú, milyen különleges nevetek van.
-Hát...igen.
-És honnan érkeztetek?
-Öhm, Indiából. Te?
-Én Kolumbiából, apuékkal ideköltöztünk és beíratott ebbe a gimibe.
-Akkor örülsz?
-Igen, szerintem jól kifogunk jönni..
-Szerintem is.-szólalt meg Aurora.

Amanda mesélt a családjáról és arról is, hogy mit csinált a nyáron. Elmeséltük mi az életünket, elmondtuk neki, hogy hercegnők vagyunk, remélem megbízhatunk benne és nem árulja el senkinek. 

-------------------------------------------------------------------------------------------

Az emeletről leindultunk megkeresni az étkezőt. Már majdnem leértünk a lépcsőn, mikor valaki elkiáltotta magát. Nem értettük, hogy mit mond, csak néztünk felfelé. Akkor már értettük, hogy mit mondott, mikor egy vízibomba durrant szét a fejemen. Tiszta víz lettem.

-EZT MÉR KELLETT TE BAROM?-kiáltotta felfelé Amanda.

A fiú csak gonoszan vigyorgott és elment. Én csak álltam ott csupa vizesen. Felkisértek Auroráék és átöltöztem. Végül megtaláltuk az étkezőt, elég ehető kaját kaptunk. Az este további részében nem láttuk azt a fiút másnapig. 








Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. rész

1.rész- Gabe a palotában

7.rész