7.rész

*Maalai szemszöge

Reggel Amanda telefonjának az ébresztésére keltünk. Lassan kikeltünk az ágyból és egyenként elfoglaltuk a fürdőszobát.


Mikor mind készen lettünk elindultunk az étkezőbe és megreggeliztünk. Habár nem ettem valami sokat, valahogy nem volt étvágyam. Kimentünk a suli elé ahol már több diák volt kisebb-nagyobb csoportokban. Találtunk még egy kevés üres helyet az egyik padon és gyorsan odasiettünk. Sikerült leülni 2 lány előtt, akik szúrós szemmel és lenézően néztek ránk. Végre elmentek és tudtunk figyelni az igazgató beszédjére. Végighallgattuk az egészet, belett minden tanár mutatva köztük az osztályfőnökökkel. Nah, megtudtuk , hogy ki lesz az osztályfőnökünk és követtük őt az osztály terembe. 

Én Aurórával foglaltam el egy két személyes padot az ablak mellett, Amanda pedig elénk ült. 

-Sziasztok. Köszöntelek titeket az iskolánkban. Én Emma Steel vagyok. De nyugottan szólítsatok Emmának vagy Emma néninek. Kezdjük is először a szabályokkal.-fellettek sorolva.-Most pedig következzen az ülésrend. A lányok fiúkkal fognak ülni. 

Mikor ezt kimondta az osztályfőnök, nyílt az ajtó és egy fiú jött be. A tegnapi fiú.

-Csőő Emma.
-Mi az, hogy cső? Jack az apád az iskola igazgatója és nem örököltél semmi jómodort?
-Nemérdekel. Nah, miről maradtam le?-kérdezte az egyik fiútól és leült mellé.

-Akkor folytassuk is az ülésrenddel.-egyenként mondta, hogy ki kivel fog ülni, de mikor az én nevemet mondta ki és...... Jackét ellenkezni kezdtem.

-Nem választhatsz akárkit, már ellett döntve.-és ennyivel le is zárta a témát.

-Helló. Jack vagyok.-ült le mellém a tegnapi srác. -És mi a te neved, cica?
-Nem vagyok cica.
-Akkor?
-Maalai.
-Honnan pottyantál le? Csak nem a mennyből?-erre elröhögtem magam.
-Persze, álmodba.
-Rólad fogok álmodni. És az álmokban bármi megtörténhet.
-Fogd be. Nem tudnál csendben maradni?
-Nem.
-Arrrgh.
-Mi ez? Csak nem egy dínó hangját utánozod?
-Mondták már, hogy idegesítő vagy?
-Nem, te vagy az első.

-Ne beszélgessetek!-a tanárnő szólított fel minket.
-Azt csinálok amit akarok vagy elintézzem, hogy ne tanítson itt.-a tanár csak figyelt néhány percig némán, és folytatta a házirend felolvasását. 

Igen bunkó ez a fiú, még az óra közben is vagy a tollát kattogtatta és azzal idegesített vagy pedig az asztalt löködte. Az utolsó osztályfőnökinknek is végre, visszamentünk a szállásra, ledőltünk egy kicsit pihenni. 

Később elmentünk a városba körülnézni. Benéztünk egypár boltba, ahol vásároltunk pár ruhát.

Egypár az enyéim közül:





A vásárlás után visszamentünk a szállásra és elraktuk az új ruhákat  szekrénybe. 







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. rész

13.rész