17.rész

Maalai szemszöge:

Néztem, ahogy gyors léptekkel beviharzik az osztályterembe és bevágja az ajtót.
- Ennek meg mi baja?- faggattam Petet.
- Passz. De akkor áll a pénteki mozi?
Jól esett, hogy elhívott valahová, de igazából semmi kedvem nem volt Pete-tel randizni.
- Bocs, de már Amandának megígértem valamit. Majd máskor.- mosolyogtam rá és követtem Mr. Durcást a terembe.
- Bocsánat kisasszony, de maga idejár?- állított meg Mr. Bright.
- Igen, tanár úr, Maalai vagyok.
- Ó, tényleg, bocsánat. Nem ismertelek fel.- a bent lévők kuncogni kezdtek.
- Semmi baj.- motyogtam és levágódtam az egyik géphez jó távol Jacktől. De a beszólását így sem úszhattam meg, hála a modern technika vívmányának.

Jack üzenete: Mizujs hercegnő? Valahogy más vagy ma. Új kontaklencséd van?
Maalai üzenete: Marha vicces vagy. Tégy meg egy szívességet és ásd el magad.
Jack üzenete: Mivel az boldoggá tenne, nem áll szándékomban.
Maalai üzenete: Nyeld le a nyelved a seggedig és hagyj békén.
Jack üzenete: Hű, de harapós itt ma valaki.
Maalai üzenete: Nem én bunkózok és csapkodom az ajtókat.
Jack üzenete: Ha bunkóznék, nem írtam volna rád.
Maalai üzenete: Ugyan, csak azért írtál rám, hogy belém köthess.
Jack üzenete: Ha beléd szerettem volna kötni, már megtettem volna.
Maalai üzenete: Kérlek, hagyj már békén. És ne csak most.
Jack üzenete: Nem tudtam, észrevetted-e már, de nem szoktam betartani a parancsokat.
Maalai üzenete: Egy utolsó seggfej vagy.
Jack üzenete: Lehet. De Pete is.
Maalai üzenete: Pete?
Jack üzenete: Akivel szépen flörtölgettél a folyosón.
Maalai üzenete: Féltékeny vagy?
Jack üzenete: Inkább életemben először és utoljára kedves. Figyelmeztetlek, nem az, akinek gondolod.
Maalai üzenete: Figyelmeztetlek, szállj le rólam, vagy megbánod.
Jack üzenete: Ahogy parancsolja, hercegnő. De én szóltam.

Kiborít. Teljesen kiborít a lehetetlen viselkedésével.

Az óra további részében a széke felé se néztem és amint csöngettek, már startoltam is az ajtó felé. Pechemre nem voltam elég gyors, elkapta a karom és egy üres folyosóra ráncigált.
- Eressz el!- förmedtem rá.
- Ahogy akarod. De ezt most tényleg komolyan mondom. Ne bízz Pete-ben. Nem az, akinek gondolod.- nézett mélyen a szemembe. Már majdnem hittem neki. De csak majdnem.
- Észben tartom.- viszonoztam a szemkontaktust, majd otthagytam és elindultam a szekrényem felé. Útközben szó szerint belebotlottam Pete-be.
- Bocsi.
- Semmi baj, Maalai. Milyen volt az infó?
- Inkább ne is kérdezd.- nem volt kedvem belemenni a Jackkel folytatott háborúba.- De beszéltem Amandával, lemondta, úgyhogy jó  a péntek.- lódítottam.

- Király! Majd érted megyek!- nyomott egy puszit az arcomra. Ekkor szörnyen rossz megérzésem támadt. És mint később kiderült, a megérzésem igaznak bizonyult. Ahogy Jack figyelmeztetése is.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. rész

13.rész

7.rész