3.rész

* Ahmed pasa

Látom minden egyes nap, hogy a lányaim boldogtalanok és ez ellen nem tudok semmit se tenni. A tanácsosom az tanácsolta, hogy menjünk el látogatóba Leyk birodalomba barátomhoz, a  királyhoz. Lehet jobb kedvül lesz. Írtam egy levelet és elküldettem az egyik szolgálóval. Már csak a válaszukat kell megvárnom és indulhatunk is.

*Aurora szemszöge

Ma reggel Ramia szolgáló keltett. Felöltöztetett és az étkezőbe mentünk. Megreggeliztem, utána a könyvtárba mentem. Átlapoztam pár könyvet amit Kumilla ajánlott. A legtöbbjük a kötelességekről szólt, amiben benne volt, hogy hogyan bánjunk egy herceggel. Még nem találkoztam egy herceggel sem. Vajon milyenek lehetnek? Átolvasgattam pár jegyzetet is, amik majd a jövőnkkel függ össze.



*Maalai szemszöge

Ma is egy ugyanolyan nap mint a többi. Reggel Kumilla próbált keltegetni, de sikertelenül. Az ébresztésből nem lett semmi, mert hozzávágtam a vánkosomat, hogy hagyjon tovább alunni. Kiment a szobámból és visszaaludtam.  Olyan fél 12-körül keltem fel, épp ebédre. A többiek már előbb befejezték az  ebédet, jó étvágyat kívántak és mentek a dolgukra. Délután virágokat ültettem Danteval, aki meg is dicsért a szorgoskodásomét. Este megvacsoráztunk és mentünk alunni.



A másnap sokmindent tartogatott.....

 A következő részben kiderül, hogy mik ezek.  :D







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. rész

1.rész- Gabe a palotában

7.rész